upsd

Dan Lukes DAN at seno.fio.cz
Thu Oct 22 19:53:30 CEST 1998

On 20 Oct 98 at 9:50, mkes at ra.rockwell.com wrote:

> Kdyz si projdete drivejsi maily na tomhle mailing-listu tak tam najdete
> jeden, kde jsem to zapojeni originalniho kabelu popisoval. S nim nam to
> upsd na FreeBSD chodi bez problemu v nekolika exemplarich. Bohouzel ten

A tady je ten dopis (a to ze tohle vidite znamena, ze konference jsou jiz
zase, po kratkem, ale tvrdem boji, zive).

Date: Fri, 21 Aug 1998 09:32:19 +0200
From: Miroslav Kes <mira at rockwell.cz>
Subject: Re: UPS kabel

Ondra Koutek wrote:
> Nevite jak vypada datovy kabel pro UPS APC 900?

Je to zapojene takto:

samice  samec
   2      2
   3      1
   5      9

ostatni jsou nezapojene

Mira

|                     Miroslav Kes                        |
| Rockwell Automation Ltd.   | tel.:   (+420) 2 2425 6913 |
| Research Center Prague     | fax:    (+420) 2 250467    |
| Americka 22                | e-mail: mira at rockwell.cz   |
| 120 00 Praha 2 - Vinohrady |                            |
| Czech Republic             |                            |

Dan Lukes            tel: +420 2 24102204, fax: +420 2 24102301
root, postmaster (and *master) of FIONet, webmaster of KolejNET
Administrator   of    www.antispam.cz's    spammer    blacklist
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz