upsd

Milo¹ Ralbovský milos.ralbovsky at intime.sk
Tue Oct 20 09:21:22 CEST 1998

Jaroslav Klaus píše:

> Co kdybyste zmerili ty kabely, porovnali, a vysledek poslali autorovi
> baliku at to hodi do manu, README, infa nebo podobne?
>
> Jarda

Prave ma napadlo, ze k original powerchute sa dodavaju dva kable. Sivy sa
pouziva k BackUPS a cierny je k SmartUPS. Mne stacilo vymenit kabel.

Pre L.K.
Pokial viem, kabel sa dodava len s PowerChute.

Neviem najst zapojenie, ale v najhorsom ho prepiskam merakom :-)))

Milos Ralbovsky, IN TIME s.r.o. Bratislava - systemovy administrator
www.intime.sk   ftp.intime.sk        tel: 07/4487-2224, 0903-410-132