mail prostrednictvim CGI skriptu

Tomas Sevcik sevcik at zeus.cz
Mon Oct 5 09:38:13 CEST 1998

Zdravim vsechny,

Dotaz: potrebuji zaslat mail prostrednictvim CGI skriptu ve formatu
HTML.

Doma jsem si to otestoval, ale zjistil jsem ze

"mail -s 'test' svecik at zeus.cz < filename"

provede pouhe odmailovani souboru filename na uvedenou adresu jako text.
Ja potrebuji, aby se to zobrazilo jako HTML. To znamena dostat do
hlavicky mailu asi toto:

Jenze jak. Druha moznost je pres attachement, ale /usr/bin/mail asi
attachement nema. Po nekolika pokusech jsem zacal zkouset "elm", ale ten
jde pres terminal a porad se na neco pta, takze to nepouziju. Vysledek
pres "elm" je vsak uspokojujici.

Taky jsem zkousel umistit do hlavicky posilaneho HTML prislusne META
prikazy, ale mail to ignoruje (samozdrejme). Nevite, jak to obelstit?

Sevca