Dotaz

Tomas TPS Ulej tps at tps.sk
Thu Oct 1 15:37:37 CEST 1998

> Zdravim,
> Nenasel by se nekdo, kdo by me pomohl s konfiguraci
> virtualnich serveru pod FreeBSD?
> Nebo pokud vite o zdroji odkud by se dali
> cerpat informace.

Neviem presne o aku sluzbu poskytovanu virtualne ide. Ak je to http tak
apache to ma dobre popisane v dokumentacii (mozem poslat vzor conf suborov)
pokial ide napr. o ftp tak sa osvedcil sposob doporuceny uz raz mne. Spustit
si inetd pocuvajuci na jednu konkretnu IP adresu. Tzn. spustit si x krat
inetd s x roznymi konfiguraciami. (inetd -a IP CONF_SUBOR). Napriek tomu, ze
ftpd standartne dodavany s freebsd je dobry soft mam radsej wu-ftpd a tam
som nedokazal zkonfigurovat daemona priamo. Sposob s oddelenymi inetd vsak
funguje bez problemov...

--
Tomas 'TPS' Ulej
tps at internet.sk, tu36-ripe