kniha k BSD

Jan Pechanec pechy at hp735.cvut.cz
Wed Sep 23 10:20:40 CEST 1998

	Ahoj,

	prosim vas, nemate nekdo knihu "The Design and Implementation of
the 4.4 BSD Unix OS" (autor myslim Leffler) a pokud ano, nepujcil byste mi
ji na par dni (pripadne knihu primo k FreeBSD?).

	Knihu ke 4.3 jsem videl, jde mi o 4.4. Nebo alespon, nevite, zda
se zmenila implementace filesystemu od 4.3 k 4.4? (nebo jeste navic smerem
k FreeBSD?) - o nic jineho mi nejde nez o fs a pokud by to slo, nerad bych
implementaci zjistoval ze zdrojaku.

	diky, Honza.

                                                                        -
   Jan  P E C H A N E C - Computing Center, Czech Technical University  -
-> Zikova 4, Praha 6, 166 35, Czech Republic            /
-> tel: +420 2 2435 2969  email: pechy at hp735.cvut.cz   /
-> http://akat.civ.cvut.cz/pechy                      /