3.0

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Wed Sep 23 09:02:20 CEST 1998

> Ted jsem se koukal na ten 15.rijen. To bude zatim jen BETA.
>
> Jarda

Tak nevim, ale mam pocit, ze beta stadium uz je. Tohle je vybrano
z FreeBSD WWW:

September 15th is the scheduled date for entering BETA with the
3.0-current tree. As all of you already (should) know, 3.0 is
scheduled for release on October 15th so this gives us a nice
30 day BETA period.

Takze predpokladam, ze by 3.0-RELEASE melo byt 15. rijna.

> PS: Nejak mi uz asi min 5 dni nechodi maily. Deje se zase neco s
> listserverem nebo to ma na svedomi bezstarostny svet FreeBSD? ;-)

Spis to druhe. Ale asi bych hlavni duvod malych problemu prisuzoval
typu lidi, kteri *BSD pouzivaji a co po BSD chteji. Na druhou stranu,
vcera jsem se treba zkousel elfoizovat - a po osmihodinovem prekladu
systemu na starem Pentiu jsem zatim fakt nenastal zadny problem.
Uplna parada.

PS: A kdyby se opravdu nekdo nudil, muj TODO list je stale dost velky...
(Nema treba nekdo k dispozici manual k Intel EtherExpress kartam
a jejich 82557 cipu?)