KDE config

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Tue Sep 8 12:17:20 CEST 1998

> Xcel by som poradit ohladne instalacie KDEcka...
>
> Konkretne *.tar.gz baliky mam v adresary /usr/loacal/kde (default)..rozbalil
> som ich (tar xvzf "name")...a xcel som spustit configuraciu podla popisu ..
>
> ./configure...
>
> a napisalo mi to asi toto...
>
> checking for connect...yes
> yeschecking for remove...yes
> yeschecking for shmat...yes
> yeschecking for killpg in -lucb...no
> nochecking how to run the C++ preprocessor... g++ -E
> checking for X... libraries /usr/X11R6/lib, headers /usr/X11R6/include
> [...]

Rozumna odpoved se lisi podle toho, zda s FreeBSD zacinate ci nikoli.
Jak se citite?

Chyba je jasna - aby se mohlo prekladat, musi byt v systemu jiz nainstalovana
knihovna Qt (obdoba Xaw, Motif, ... Tohle vam uz neco rika?)

Ale mam takovy pocit, ze by vam mohlo stacit predkompilovane KDE, ze?
V tom pripade spustte "/stand/sysinstall" a zvolte
Configure -> Packages -> Zdroj instalace (CDROM, nejake FTP) ->
Zvolte "kde" -> Pak alespon "kde-1.0"...
No a pak uz se snad po dalsich "Enter", "Space" atd. KDE zacne
instalovat. (Ja to nezkousel, ale predpokladam, ze takhle se
spustitelne KDE nainstaluje.)