spam ??

Stepan Chladek snappy at gyzamb.cz
Tue Sep 8 10:46:48 CEST 1998

Vubec to s FreeBSD nesouvisi, ale presto si dovoluji postnout to na
tuhle konferenci.
Potrebuju vedet jak se nakonfiguruje Novell 3.12 pri pouziti vice
sitovych karet tak, aby mi mezi kartami routoval vsechny protokoly
(IPX/SPX jede v pohode ale u TCP/IP mi to dela problemy).
Doufam, ze se tu najde nejaky fundovanec, ktery mi poradi.
Muj problem totiz souvisi se sitovanim potazmo TCP/IP, takze kde
jinde hledat pomoc nez u spravcu unixaku :-))
Takze nejaky dobrodinec necht se mi ozve do posty.

				diky

					Snappy