cvsup.cz.freebsd.org: Ready!

Martin Machacek martin at eunet.cz
Fri Sep 4 10:57:31 CEST 1998

On 04-Sep-98 Cejka Rudolf wrote:
> Pokud tedy nekdo CVSupuje, muzete zkusit "cvsup.cz.freebsd.org"!

Skvely! Opravdu to funguje a je to dokonce opravdu rychlejsi nez muj dosavadni
favorit cvsup.nl.freebsd.org (i kdyz zase ne o moc).

> Zakladni informace o cvsup: Kazde 3 hodiny se mirroruje cvsup.freebsd.org,

Mne osobne by stacilo i jednou za den (stejne mam malokdy cas, abych se v tom
rejpal).

> Jinak kdo si jeste nevsiml (ale to snad ani neni mozne prehlednout):
> Na ftp.freebsd.cz je nove ftp s moznosti tar+gzip.

Zkousel uz nekdo delat neco s tim problemem v inetd? Mam na mysli, ze obcas to
pri pokusu o rihlaseni rekne neco jako "inetd: realloc failed (junk pointer
too high to make sense)".

> Mezi porty uz je Xtt-1.0 s podporou ISO8859-* kodovani
> (Rozhodne alespon ports/x11/XttXF86srv-xfs nebo ports/x11/XttXF86srv-SVGA
> za zkousku stoji. Netscape bez TrueTypu si uz nedovedu predstavit.

Na tvuj popud jsem to vyzkousel a TrueType fonty v Netscapu (a ani nikde jinde)
me nejak moc nenadchly. S Biznet fontama to alespon u mne vypada stejne dobre
(jsetli ne lip) nez s tema TrueTypama. Naopak mi docela vadi, ze Xtt neumi
prekodovavat Type1 fonty, ktere pouzivam v MagicPointu.

> 3.0-CURRENT je definitivne ELFoizovan. Takze se obavam, ze slastna
> pohodova leta jsou ta tam.

No doufejme, ze prechod na elf (coz je dle meho soudu dobry napad) bude mene
bolestny nez u Linuxu.

        Martin Machacek

---
[Internet CZ, Zirovnicka 6/3133, 106 00 Prague 10, Czech Republic]
[phone: +420 2 71760337 fax: +420 2 24245125]
[PGP KeyID 00F9E4BD]