cvsup-mirror

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Wed Sep 2 18:30:30 CEST 1998

> cvsup.sk.freebsd.org aj cvsup2.sk.freebsd.org je instalovany cez ports

Bez zadnych dalsich uprav?

> cvsup.de.freebsd.org resp. cvsup2.de.freebsd.org ma aj -current vetvu.
> Pripadne skus current.freebsd.org ')

Uz jsem zkusil jak cvsup2.de.freebsd.org, tak current.freebsd.org, ale
zadnych dalsich novinek jsem se nedockal. Stale mi to nejede.

Nemuzu mit treba spatne config.sh? Ukazka:

user="cvsup"
group="cvsup"
host="cvsup.freebsd.org"
host_crypto="cvsup.internat.freebsd.org"
interval="3"
maxclients="4"
facility="daemon"
distribs="distrib.self .. . FreeBSD.cvs /ftp/pub/disk1/cvsup/src . FreeBSD-crypto.cvs /ftp/pub/disk1/cvsup/crypto . FreeBSD-www.current /ftp/pub/disk1/cvsup/www. FreeBSD-gnats.current /ftp/pub/disk1/cvsup gnats FreeBSD-mail.current /ftp/pub/disk1/cvsup/lists ."