linky v ftp

ČERVINKA Michal michal.cervinka at epe.cz
Thu Aug 13 14:21:21 CEST 1998

Ahoj!

Nezkouseli jste vyuzit symbolicke linky u anonymniho ftp? Doslo mi misto
na filesystemu, ktery na to mam, a linky se nedari. Predpokladam, ze je
to nejaka notoricky znama vec (treba takova, ze to proste z principu
nejde kvuli chrootu nebo tak nejak), ale nemuzu k tomu najit informace.
Nevite jak to presne je?
					Michal