Lokalizace

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Wed Aug 5 09:42:55 CEST 1998

> Muze nekdo poradit jak zacit s pocestovanim FreeBSD.
> Vsiml jsem si na FTP adresare lokalizace. Existuje k tomu nejake
> povidani, navod...

Bohuzel, zatim se nenasel nikdo, kdo ma tolik zbytecneho casu, aby se mohl
venovat vytvoreni ceske lokalizace v rozumnem baliku (a protlacit
ji do systemu).

Pokud chcete pocestit konzolu, zkuste se podivat na moji WWW, kliknout
na starou WWW a dole ze stranky si stahnout soubory "admin" a "user.zip".
V adminu se doctete, jak mam pocestenou konzolu a jak si ji muzete pocestit
i vy (nebo nekdo vytvoril neco lepsiho?).

Co se tyka X, podivejte se na ftp://ftp.freebsd.cz/pub/FreeBSD/localization/*