ppp user level

Stepan Chladek snappy at gyzamb.cz
Fri Jul 31 13:38:28 CEST 1998

> NATD - Network address translation daemon
> Zjednodusene se da rict, ze preklada interni adresy na
> adresy, ktere mate pridelene od ISP.
> V distribuci 2.2.5 je.

dekuji vsem kteri mi odpovedeli na muj dotaz .. ale ...
abych zavedl NATD musel bych provest radu zmen v konfiguraci vcetne
konfigurovani firewallu ....
proc bych to vsechno delal (snad krome toho ze bych se pri tom neco
naucil), kdyz mi to funguje a stoji to na nejaky banalite ohledne
jedny volby PPP ale me vazne zajima ta vec, proc mi user ppp pri
spusteni v -direct modu nejde ovladat pomoci pppctl pres port 3000.
Proto kdo ma nejake zkusenosti s USER PPP tak at se mi ozve

			Diky

					Snappy