Tisk po siti.

Dan Lukes DAN at seno.fio.cz
Thu Jul 16 14:21:30 CEST 1998

On 14 Jul 98 at 22:00, Ondra Koutek wrote:

> moc rad bych tisknul z FreeBSD do fronty na nasem centralnim novellskem
> serveru. Je neco takoveho vubec technicky mozne?
> Pokud ano, existuje nekde popis tohoto problemu?
> Moc dekuji za jakoukoli referenci.

    Ja to pouzivam. Na Netware bezi LPD (ne z Netware baliku) a v
konfiguraci je, z jakych adres je ochotno prijimat konexe (aby mi
sem netisknul kde kdo). Moc pekne to funguje. Obzvlast, kdyz mam i opacny
system - nektere Netware fronty se tisknout pres TCP/IP "pryc". Pak
sekretarka na pobocce v Brne muze tisknout na tiskarnu do Prahy proste tak,
ze vytiskne neco na prislusne nacapturovane LPT ...

    To jsem ale odbocil a vytahuju se.

    Jestli chces naprosto konkretni step-by-step popis, jak to LPD
rozchodit, rekni. Je to jednoduche.

                                                Dan

Dan Lukes (FIO holding, a.s.) tel: +420 2 24102204, fax: ...301
root,   webmaster,   postmaster   and   othermaster  of  FIONet
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz