disk prob

Stepan Chladek snappy at gyzamb.cz
Wed Jul 15 12:10:36 CEST 1998

> Snappy,
>
> /sys symlink pre /usr/src/sys.
>
> lrwxrwxrwx   1 root   wheel       11 Jun 25 19:50 sys -> usr/src/sys
>
> Neviem ako si docielil /sys spravit partition..
>
> -Riso

Moooc se omlouvam ale prekouk sem se ...
Samozrejme nemam /sys jako partition
Ten link tam mam taky.
Nejak sem to psal a neuvedomil si, ze / je taky partition :-))
Nejak se mi to popletlo takze jeste jednou :-)))

Pri instalaci FreeBSD jsem si neprozretelne nechal rozdelit disk
podle doporuceni instalatoru a ted to vypada tak, ze se mi na /
nadostava mista a naopak /usr zeje prazdnotou .. jde nejak
rafinovane (pokud mozno bez preinstalace systemu) pridelit cast
/usr na /

sorry za spamovani :-)))

					Snappy