CD 2.2.6

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Tue Jul 14 19:32:05 CEST 1998

Zdravim,

moc se omlouvam, uz si pripadam jak spamer. Nicmene dosla CD. Protoze
jich je malo (jako vzdy) tak bych navrhoval nasledujici system. Tedy
budu pouzivat, presneji receno. Kazdy, kdo po CD touzi napise mailik
obahujici adresu (bez carek a hacku). Kazdy napise, jakou verzi by rad.
Verze jsou dve:
Cela instalace je na jednom CD, ale balicek
obsahuje take CD s HTML dokumentaci, CD s zivym OS (jako nainstalovanym)
a CD s CVSkem. Tu bych posilal lidem, kteri maj pristup na Inet
maximalne dialupem. Lidi, co maj rychlej pristup na sit, si to muzou
stahnout klidne z ftp.freebsd.cz nebo z ftp.vol.cz. Dokumentaci najdete
na www.freebsd.cz a www.freebsd.org. Temhle by, kdyz uz po nem touzi,
melo stacit prepalene instalacni CD. Jako vyjimku bych bral lidi, co maji
vetsi mozstvi serveru na FreeBSD (>5).
Pokud nekdo touzi po obrazku certika, pak by to nemel byt duvod pro ziskani
originalniho baliku (to jsem nezesilel, uz i takova blbost tu byla). Obrazky
jsou dost pekne na siti a daji se vytisknout.

Vse je jako vzdy zdarma. Pokud by mel nekdo vycitky svedomi, ze je to
zadara, hodilo by se koupit balicek prepisovatelnych CD a darovat nam
ho, at muzem sirit FreeBSD dale.

Pro stale cleny (maillistu users-l at freebsd.cz-list o vsem kolem FreeBSD,
nejcasteji radach, jak co udelat). Na ftp.freebsd.cz jsem pro 2.2.6
udelal jak packages tak ports aktualni a puvodni (pred velkou zmenou) je
v adresarich packages-2.2.6-orig a ports-2.2.6-orig.

							Jirka