disk prob

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Tue Jul 14 14:04:02 CEST 1998

Zdravim,

On Tue, 14 Jul 1998, pecold wrote:

> jista moznost napravy je zkopirovat neco ze sys nekam do /usr a udelat
> symbolicky link

A pro priste. Nejlepsi je disk vubec nedelit. Je to z velke casti z historickych
duvodu. Nechci tu zahajiovat debatu, co se musi a co ne, ale prakticky oskouseno
na desitkach systemu. Jeden velkej disk na system a ostatni veci staci. Neco
jineho jsou mail, ftp a proxy servery, kde je dobre mit tyhle veci na
specialnich discich...

							Jirka