routing

Stepan Chladek snappy at gyzamb.cz
Thu Jul 2 14:22:03 CEST 1998

Mam dotaz ohledne statickyho routovani.
Pred nedavnem nam provider zmenil IP asresu pevny linky.
Jedeme pres PPP takze jsem to IP musel zmenit akorat tam.
Ale jelikoz nepouzivam ROUTED (mame malou sit a neni to potreba),
tak mi pri kazdym rebootu SQUID neumel pouzivat tu nasi novou adresu
(ani sem ji neopingnul) a musel sem vzdycky napsat:
route add 195.146.96.238 127.0.0.1
a pak uz to jelo OK
jinak mi SQUID hlasil ze nemuze najit port na kterym je pripojenej k
internetu (neco v tom smyslu)

Ted jsem to vyresil tak, ze jsem zapnul ROUTED, rebootoval
a pak ho opet vypnul a znovu rebootoval :-)))

SQUID uz jede OK, ale stejne kdyz dam ping 195.146.96.238, tak se to
tvari jako ze to tam nejde pingnout

nevite kde bych mel jeste co zmenit aby to kompletne fungovalo ???

jo a pak mi to obcas jeste napise:
arplookup 0.0.0.0 failed: host is not on local network

taky nevim co s tim ...

		diky

				Snappy