Instalace FreeBSD

Ondra Koutek Andilek at sh.cvut.cz
Wed Jul 1 17:35:08 CEST 1998

Tak jsem neodolal a preinstaloval jeste jednou cely system. Tentkrat jsem
zvolil 2.2-980630-SNAP a JSEM MILE PREKVAPEN.
Zatim jediny problem na ktery jsem narazil je apsfilter, protoze vsude je
v potrech vystavovan ve verzi 4.9.7. ale nejnovejsi zdrojaky jsem sehnal
verze 4.9.3
Je to hloupa nekonzistence a dooufam, ze ji kolegove co pracuji na vyvoji
tohoto skveleho produktu brzy napravi. Nechce se mi totiz instalovat verzi
predchozi, ktera mi ne zcela dobre fungovala.
Takze jeste jednou blahe diky za mirror.

Ondra Koutek

P.S. Ale pokud nekdo budete instalovat jeste verzi 2.2.6, dejte si na
porty pozor, protoze skorem vsude jsou uz nove a stare nikde k nalezeni.