Instalace FreeBSD

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Tue Jun 30 20:41:51 CEST 1998

Ahoj,

On Tue, 30 Jun 1998, Ondra Koutek wrote:

> Drazi pratele,
> protoze jsem mel dost spatne rozdeleny disk a bylo nutne pretvorit
> partitions, provedl jsem reinstalaci. Instaluji prez ftp z
> ftp.cz.freebsd.org

Totez, jakok ftp.freebsd.cz...

> Cela instalace probehne v poradku, alespon se tak tvari. Nicmene
> nenainstaluje ani kousek XFree86. Tak jsem si je rucne doinstaloval sam.
> Zadny problem.

Ty X se daji doinstalovat dopsanim spravne cesty. Nicmene rucni
instalace je totozna. Nepises, jakou verzi instalujes!

> Az na skutecnost, ze mi ted pri ukonceni xwin vypise system chybovou
> hlasku o fontech, a o bad window drawable. (nebo neco takoveho)
> Pak jsem se pokusil znovu rozfungovat tiskarnu. Apsfilter jde z portu
> skompilovat dobre, ale nektere baliky hlasi bad checksum a kdyz je stahnu

Podezrele. Ktere. Podivam se na to..

> z ftp.freebsd.cz, je to totez. A co je nejpodivnejsi, drive jsem dal
> proste instalovat apsfilter, a on si doplnil ghostscript, ktery mi
> fungoval. Ted doplni takovy, ktery nezna moje device.

Porty a packages se meni a jak sem dorazi z originalu, tak tu jsou.
Nicmene, to co jde dnes, nemusi byt priste dostupne. Je to dan za to, ze
jsou tu novejsi verze packages...

> A tak nevim, mam zkoumat dal a nebo jeste jednou preinstalovat a doufat,
> ze tentokrat bude distribuce korektni?

Napis jekou verzi a kdy jsi instaloval poprve. Dost dlouho jsem tu
drzel stare packages, protoze original freebsd.org zdechl a tak tu byl
jediny poradny mirror. Nicmene, ted jsou jiz prepsany...

							Jirka