ATAPI CDROM atd.

Cejka Rudolf xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz
Fri Jun 19 10:49:20 CEST 1998

> 1.namontoval jsem si novou mechaniku cdrom Mitsumi atapi. Nemohu ji
> namontovat i kdyz system ji pozna ,ale nepriradi ji device.

Mate toto v konfigu:

options ATAPI
options ATAPI_STATIC
controller      wdc0    at isa? port "IO_WD1" bio irq 14 vector wdintr
device wcd0

a vytvorene /dev/*? Co znamena "nepriradi ji device"?
Doma jsem s Mitsumkou problemy nemel
(krome toho, ze skutecne moc nechce cist vypalovana CD).

(
  Hmm, ted jsem koukal, ze v -CURRENT je navic
  > # IDE tape driver - requires wdc controller and ATAPI option
  > device          wst0
  Tohle asi na stare pasky v interni mechanice nebude, ze?
)

> 2.Mam zvukovku Es1688 co musim zadat pri prekladu kernelu?

Podivat se do /sys/i386/conf/LINT. A bud to pojede, nebo nepojede.

> 3.Da se montovat linuxovsky ext2 filesystem a jak?
> Zkousel jsem mount -t ext2fs /dev/wd1s1 /mnt pise no aviable filesystem.

Da. V konfiguraci jadra ale musi byt

options         "EXT2FS"

a pak hlavne vydedukovat spravne /dev/*.
Skutecne mate Linuxovou partisnu na wd1s1?

> 4.Daji se hrat hry doom,guake,guake 2 ,ktere bezi na Linuxu?

Linux-doom je mezi porty, takze funguje urcite. Quake jsem nezkousel.

Rudolf Cejka                            E-mail: xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz
Technical University of Brno, Faculty of El. Engineering and Comp. Science
Bozetechova 2, 612 66 Brno, Czech Republic