Nastenka

Ondra Koutek andilek at sh.cvut.cz
Thu Jun 11 14:26:37 CEST 1998

Tak vas zase jednou poprosim o radu.
Jedna se mi o program, ktery by umoznoval na zacatku po prilogovani vsem
uzivatelum serveru zobrazit nejakou zpravu. ne porad dokolecka, ale kdyz
ji jednou prohlednou, tak at prestane.
Aby tech zprav bylo mozno zadat vic a nove pridany uzivatel mel sanci
videt vsechny od zacatku.
A dal aby si ji mohli nejakym prikazem pak sami zobrazit. Jedna se mi o
interni informovani uzivatelu o zmenach na serveru. Postu nemohu pouzit a
vim, ze na takoveto ulohy jsou programy v bashi a nebo v perlu. A tak se
chci zeptat o zkusenosti s nejakymi, pripadne doporucit, ja si pak vyberu.
Diky za pomoc

Ondra Koutek

     Ondra Koutek                     andilek at sh.cvut.cz