Konecne zase naplno ... (fwd)

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Sat Jun 6 10:39:31 CEST 1998

Zdravim,

On Fri, 5 Jun 1998, Ladislav Kostal wrote:

> Zdravim,
>
> Mohli by ste mi prezradit , kolko GB treba na ten mirror a ako to robite ?
> Rozmyslam nad niecim takym u nas ...

Takze freebsd.sk uz je a je BLBE nakonfigurovano (alespon DNS). Porad mi sem
chodi chybaky. Kdyz to opravis, tak ti budu vdecen. Nicmene, ja tu mam prave
ted 8GB na dvou discich plus 2x CD. 4GB nestaci, pokud tam chces mit distfiles
a nejake ty SNAPy.
Pripojeni Fast full duplex do CATALISTU a pak rovnou ATM do Pasnetu a na TEN-34.
Pro lidi, co sem maji blbej pristup, bych udelal jeste jeden mirror na VOL, kdyby mi nekdo "venoval ty disky". Vzhledem k tomu, ze chtej propojit NIX a SIX, tak by tam byl pak i slusnej pristup od Vas. Bohuzel CESNET nedokazu donutit, aby udelal peering s
 kazdym.

							Alex