TeX

Cejka Rudolf xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz
Wed May 27 12:05:29 CEST 1998

Zdravim,

> Prave som zacal s cslatex-om a v postscriptovom subore mi chybaju znaky s
> diakritikou. Cely TeX a spol. som instaloval podla navodu pana Cejky. Na
> pisanie diakritiky som nepouzil sekvencie. Kde robim chybu ? (Viem, ze je
> to asi hlupa otazka, ale prave s tym zacinam a neviem co dalej).

Jejda. Na me masince jede cestina perfektne. Takze jine vysvetleni,
nez to od pana Mencla, me na zaklade techto informaci nenapada.

Ale pisu hlavne kvuli malinkatemu oznameni (iniciovanem dopisem o TeXu).
Na svou WWW jsem dnes umistil soubor texmake.tar.gz, coz je Makefile a
Makefile.inc pro automaticke prekladani TeXu (dnes jiz nic jineho
nepouzivam). Treba se nekomu budou hodit.

Jo a jeste pribyly styly adjust, rozvrh a kazeta (spis jen pro nadsence).

Hezky den :-)

Rudolf Cejka                            E-mail: xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz
                               WWW: http://www.stud.fee.vutbr.cz/~xcejka00
Technical University of Brno, Faculty of El. Engineering and Comp. Science