jsem tu novej :-)

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Tue May 19 15:40:26 CEST 1998

Ahoj,

On Tue, 19 May 1998, Martin Machacek wrote:

> No, to by me taky zajimalo...

Je na dostupne mimo jine i ftp ci http:
/ftp.freebsd.cz/pub//FreeBSD/lists/users-l.archiv

Originalni bootpd neumi posilat DHCP. Pokud chces, tak na stejnem URL je
v adresari incoming upravenej tento Daemon, tak aby DHCP umel.

> Pokud pouzivas user-level PPP, tak se podivej do manualove stranky ppp(8) na
> volbu "-dedicated". Pokud pouzivas kernel-level PPP, tedy daemon pppd, tak se
> podivej do manualove stranky pppd(8) na volbu "persist". Oboje dela to co ty
> chces, tedy spojeni, ktere se samo nahodi hned po startu ppp resp. pppd (ktere

Ovladat pppd je dost tragedie. Ma v sobe chyb, jak maku. Na stejne
adrese najdes scriptik linetest, kde si uprav pouze IP tveho protejsku a
ten scriptik dej do cronu kazde 3 min. Pak je max. vypadek cca 6 min.

> http://www.freebsd.org/search.html. Nedoporucuji pouzivat hledani na
> freebsd.cz, protoze jak seznam konferenci, tak formular pro zadani pozadavku
> jsou ve srovnani s freebsd.org out-of-date.

Jo, nestiham. Co takhle mi nekdo pomoc?

						Jirka