jsem tu novej :-)

Stepan Chladek snappy at gyzamb.cz
Tue May 19 14:19:49 CEST 1998

> Tady budes asi muset dodat vice informaci, napr. tu hlasku, kterou to
> vyzhazuje, jakou verzi FreeBSD a bootp pouzivas atd. Idealni jsou primo
> originaly tech hlasek od bootp, resp. vystup z dmesg.

takze oprava ... tu IP adresu to nezjisti ...
Win mi napisou "Tento klient DHCP nemohl od serveru DHCP ziskat
sitovou adresu IP. Maji se i nadale zobrazovat zpravy DHCP?" Ano|Ne
v dmesg.today mam akorat hlasky "arplookup 0.0.0.0 failed: host is
not found on local network"
FreeBSD mam verzi 2.2.5 .. BootP verzi tusim 2.4

> Prvni dotaz, jak rozsahla je ta sit, kterou obsluhujes? Ptam se proto, ze v

malicka ... jeden router, cca 30 stanic

> sitich, ktere nejsou rozsahle (do 10-ti routeru - pozor routeru, ne stanic!)
> a nejsou vicenasobne propojene (tedy z kazdeho segmentu existuje jen jedna
> cesta ven), je uplne zbytecne provozovat dynamicky routovaci protokol. Mnohem
> spolehlivejsi je staticke routovani. Pokud je tvoje sit mala, doporucuju
> nepouzivat dynamicke routovani (tedy ani RIP ani OSPF) a tudiz problem s
> routed se vyresi tim, ze ho proste nebudes pouzivat :-). V pripade, ze je

hmmm ... dobra ... jak a kde to zaridit ? a kde se potom zadavaji ty
routovaci tabulky ?

a jeste pridam jeden dotaz :-)))

je nejaky demon, ktery kooperuje s UPS a v pripade vypadku proudu po
jiste dobe schodi server ?

						Snappy