jsem tu novej :-)

Stepan Chladek snappy at gyzamb.cz
Tue May 19 12:24:35 CEST 1998

Budu tady mit par dotazu, ktery nekoho mozna vytocej v tom smyslu
jako "co to sem pise za magora" :-)))

Ale jsem zacinajici spravce FreeBSD Inet serveru tak mejte strpeni,
ja se casem (snad) vypracuju :-))

Prvne by me zajimalo jestli jde nejak ziskat archiv teto konference
abych predesel dotazum, ktere uz se tu probraly.

Dale mam problem s DHCP, resp. jak nastavit na FreeBSD serveru DHCP
tak aby mi to Win95 braly poradne. BootP mi beha OK. Kdyz zkusim ve
Win95 nastavit zjistovani adresy pomoci DHCP tak ji to sice zjisti,
ale vyhodi to nejakou hlasku (uz si presne nepamatuju jakou).

Dalsi dotaz taky mozna souvisi s BootP. Kdyz se mi pomoci BootP
pripoji nejaka Win311 masina (pres Trumpetu), tak mi ROUTED zahlasi
dve hlaseni ... ignore RTM_ADD without gateway ... a ... ignore
RTM_CHANGE without gateway ... nevim co to znamena a rozciluje me to,
prestoze to funkcnosti nijak neublizuje :-))

A nakonec bojuju s PPP. Mame pevnou linku modem<->modem a ja ji
obsluhuju pomoci PPP. lze nejak nastavit abych nemusel pri spousteni
linky psat PPP a potom TERM, nebo jeste lepe zabudovat to do startupu
tak, aby se pri bootovani serveru zobrazilo neco jako "zapni modem a
pockej na nosnou a pak praskni do ENTERu" ???
A jak zajistit aby kdyz se modem odpoji (napr proto, ze provider
resetoval modemovy pole) se po opetovnem spojeni modemu opet linka v
PPP aktivovala ??

Jeste jednou sorry za tak dlouhej post, ale opravdu me to moc zajima
a potrebuju to vedet.

					Stepan "Snappy" Chladek