Celosvetova bezpecnostni sit pro vozidla / predmet

Martin Machacek martin at eunet.cz
Tue May 19 09:08:30 CEST 1998

> [...]
>
> Vzor zapisu majetku za poplatek
> nemeky:  http://www.worldregister.com/deutsch/info/privat_4_2.htm
> anglicky: http://www.worldregister.com/english/info/privat_4_2.htm
>
> Prevence podvodu pro pojistovny, Vseobecne
> nemeky:  http://www.worldregister.com/deutsch/info/versi_7.htm
> anglicky: http://www.worldregister.com/english/info/versi_7.htm
>
> Odhaleni predstiranych kradezi
> nemeky:  http://www.worldregister.com/deutsch/info/versi_5.htm
> anglicky: http://www.worldregister.com/english/info/versi_5.htm

> Vase e-mailova adresa je uverejnena vInternetu. Myslime si, ze tato novinka Va

Tak to se teda seredne mylite! Vubec me to nezajima a zprofesnich duvodu uz
teprve ne. Moje adresa navic NENI zverejnena, ale pouze dostupna z INTERNETu.
Vy jste ji zneuzil k zaslani nevyzadane reklamy, jejiz doruceni do meho
mailboxu znamenalo naklady z me strany. Nepreji si abyste mi kdykoliv v
budoucnosti zasilal libovolnou dalsi reklamu. V pripade, ze se tak stane
ucinim technicka opatreni, ktera zamezi dorucovani libovolne korespondence od
Vas a zaroven ucinim relevantni kroky k tomu, aby tato opatreni ucinil i Vas
poskytovatel pripojeni do Internetu.

> Jiz nyni Vam dekujeme za Vas cas a jsme Vam kdykoliv kdispozici pro zpetne
> dotazy.

> Se srdecnymi pozdravy, WorldRegister, Werner Bachmann.

S pozdravem, "zmizte z meho mailboxu",
--
Martin Machacek
[Internet CZ, Zirovnicka 6/3133, 106 00 Prague 10, Czech Republic]