Pokus a dotaz

Cejka Rudolf xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz
Thu May 7 12:14:44 CEST 1998

> Velka vdaka, funguje to skvele :) (vdaka aj za tie ramceky v mc :))
> Este by ma zaujimalo to nastavenie telnetov, hlavne pre DOS (ale aj
> win95), teda kde zobrat ten mapchan a ako sa presne vola ten NCSA telnet
> (alebo je to len ten jeden?) a ako to cele nastavit.

Tak uz asi jen zbyva, abyste zmenil cz -> cs (dle ziskanych norem
z http, diky). Jejda, ale nepotreboval byste spise lokalizeci "sk"?

Telnet, ktery byl upraven, lze ziskat prikazem
# fetch ftp://ftp.vslib.cz/pub/network/msdos/cutcp-rutgers/cutcp-s.zip
(Obsahuje i nejaky balast okolo, ktery lze zrusit.)

% Auuuu. Jsem v soku. Prave jsem to zkusil. To snad ani neni mozny.
% Tohle mi to vypsalo:
% 	Receiving cutcp-s.zip (1157795 bytes): 100%
% 	1157795 bytes transfered in 2.2 seconds  (508.17 Kbytes/s)
% Soubor mas pres megabajt, a prenosova rychlost 0.5 MB/s na muj nic moc
% lokalni pocitac. Vzdyt je to skoro polovina prenosove rychlosti na muj
% disk. Tak tohle fakt nechapu. Ale jdu dal.

No a jak to prelozit pod BC 3.1 (myslim, ze tim ho prekladal) a jake
patche aplikovat, to v soucasne dobe bohuzel vi jen Vita Samel.
Ale pokusim se s nim domluvit, aby to bylo zverejnitelne, problemy
neocekavam. (Pri nejhorsim existuji i binarky.)

(Ale opravdu nevim kdy, protoze termin diplomky se blizi, mam
jeste dve zkousky, jeden projekt, nejakou vyuku a tohle uz opravdu
nezvladam.)

A pak uz jen potrebujete ten mapchan. Tak tyhle zdrojaky zase naopak videl
pouze muj vedouci diplomky - pan Petr Lampa. Coz znamena, ze ho musim
poprosit, aby to zverejnil. Tohle uz mozna bude horsi. No, zkusim, co
bude v mych silach.

Klienty pod Win95 menit nemusite, pouze v NetTermu bylo nejake komplikovanejsi
nastavovani (aby sly barvy i ramecky i vsechno ostatni). A v TeraTermu jsem
menil jen najake popisy klaves, aby fungovaly i funkcni klavesy.

Pak uz zbyva "jen" predelat nejake terminalove popisy, konfiguraci logovani
na prislusne servery. Tohle vsechno jsem schopen dodat a poradit.
Ale stoji to na tom, ze musim domluvit zverejneni uprav DOS telnetu
a hlavne mapchanu (ktery je inspirovan systemem SCO, takze pokud ho mate,
jednu cast problemu jiz mate vyresenou).

Brzy se ozvu, jak jsem dopadl...

Rudolf Cejka                            E-mail: xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz
Technical University of Brno, Faculty of El. Engineering and Comp. Science
Bozetechova 2, 612 66 Brno, Czech Republic