Pokus a dotaz

Cejka Rudolf xcejka00 at dcse.fee.vutbr.cz
Mon May 4 17:26:12 CEST 1998

Na teto konferenci jsem docela novy.
Takze zkousim, zda tohle bude vsech 50+ lidi cist.

Hmm, bylo mi trochu smutno - nic mi par dnu nechodilo. (A navic jsem
zvykly jen na news, pres postu to je pro me nova vec.)

A ted dotaz: Kdo tu v CR zkousi FreeBSD-current? Ja ji trochu zkousim.
A je to uplna parada (i kdyz to muze byt treba jen muj osobni nazor) - teda
az na to, ze tam ted maji nejake VM chyby a sem tam neco neslape. Bohuzel
na tom necem bych mel stavet diplomku. No nic. Jde mi ale o to, ze v
posledni dobe se snazi spousta lidi provadet lokalizace. Mozna by take
nekdo mohl necim prispet, nebo ne? (Ja ted zapasim s uplne necim jinym...
Ale po diplomce - mozna treba i jo.) Tady na VUT mame vyresenou konzolu
(klavesnice, fonty, trochu locales). A jakz takz hackersky udelany
mapchan - pokud to nekdo zna s SCO. Takze cestine zdar (pres telnet z DOSu,
Win95, WinNT a na co vsechno si jeste vzpomenu...).

Tak co, jake jsou stavy v nasich zemich?
Jsou na FreeBSD tady jen spravci, nebo i nadseni silenci?