Tiskarna

Ondra Koutek andilek at sh.cvut.cz
Mon May 4 13:21:52 CEST 1998

Drazi pratele.
Dneska jsem konecne nasel cas si prohlednout tiskarnu OKI Page. Je to
ledka za 8000,- a dost se mi libila. Nicmene je dodavana pouze s ovladaci
pod windows. A tak se ptam, jestli nemate nekdo zkusenost s touto
tiskarnou pod FreeBSD.

Dale jsem pred casem poridil UMAX scanner. Je paralelni a take funguje
pouze pod windows. tentokrat jsem psal e-mail na support UMAXu, jestli by
nebyli tak hodni a neposkytli mi sadu ovladacich prikazu pro tento
scanner. Docela rad bych ho zprovoznil i trebas tim zpusobem, ze s nim
budu komunikovat primo prez /dev/lpt0 a program si pro to napisu sam. Ale
odpovedi jsem se nedockal. A tak se ptam, jestli nemate zkusenost, kde
takove informace shani vyvojarsky tym, pripadne jestli by nektery z
vyvojarskych tymu nemohl takove informace sehnat.

Moc dekuji.
		Ondra Koutek

     Ondra Koutek                     andilek at sh.cvut.cz