bootp

User Peter peter at delta.gymmt.sk
Mon Mar 23 08:30:11 CET 1998

 zdravim...

 Ja mam na niekoho z Vas par otazok...Teda skorej by som potreboval poradit.

 Potreboval by som urobit jednu masinu, ktora bude bezdiskova
(total diskless). Studoval som aj bootp protokol...ale popravde, moc som z
toho nezmudrel. Takze, ak ma niekto skusenosti s takym niecim...velmi rad
ich uvidim..

Mam asi taketo podmienky..stroj bude verejne pristupny vela ludom =
studentom ( ;-)) ). Xcem, aby bootoval bez disku, diskety..teda po sieti
(Boot ROM). Neni mi ale jasne, ako co urobit. Jedine co potrebujem je, aby
sa po boote vypisala ohlaska serveru. Teda, ohlaska serveru, cakajuc na
zadanie login name-u.

Neviem vsak ako na to...asi som to zle pochopil, ale v manualoch boli take
srandy..

Moze mi aspon niekto v skratke napisat, comu sa venovat a ako na to ???

                                                                   Kyle