xdm

Ondra Koutek andilek at bobak.sh.cvut.cz
Thu Feb 5 19:59:43 CET 1998

no to vis ze mam, ja totiz pri jednom rebootu normalne dostanu odezvu a
proste bez jakychkoli potizi se xdm spusti a funguje. Ale pri dalsim
bootovani nikdy nevim, jestli nabehne a nebo nenabehne. proto je mi ta
chyba divna.
Jinak nemuzu posoudit, v souvislosti s cim by mohlo xdm nefungovat,
protoze jsem menil moc veci najednou.

      Ondra Koutek                 e-majl: andilek at sh.cvut.cz
                    Vsechno jednou musi skoncit...