FreeBSD 2.2.5

Tomas TPS Ulej tps at tps.sk
Tue Feb 3 20:35:39 CET 1998

> nadaci a sorry, to je hlavni cil cele akce. Proto to posilam uplne zdarma (ani
> postovne nechcem). Pokud potrebujete instalacni CD pak je cele na uvedenem ftp
> v adresari /pub/FreeBSD/2.2.5-RELEASE. Pokud jde o dalsi disky (dokumentace, CVS...) tak to ti muzu poslat, protoze to tu 2x mam.
> Jinak mam tu disk na mirror uplne plnej (jak jstesi jiste vsimli, tak nove veci se neobjevuji) a nove 4 Gigo je pripravene.

Chvala bohu ano, ja na SK som mirroroval iba takto :(( zial CDcka nie su
vobec :( ale INET Je fakt c00l.. mozno az dostanem novy disk namiesto
pokazeneho zas pojde ftp.sk.freebsd.org

-Tomas Ulej
System Administrator
NETLAB+, Drienova 34, P.O.BOX 72, 82025 Bratislava
tel: +421 7 5788501, 5788502
fax: +421 7 5788788
nic: tu36-ripe
url: http://www.tps.sk