Apache na FreeBSD

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Tue Jan 27 08:56:14 CET 1998

Ahoj

On Mon, 26 Jan 1998, Ondra Koutek wrote:

> Podle mne se proste z duvodu pomale linky ukonci httpd a uzavre spojeni
> jeste drive nez odesle kompletni dokument.

Hele, mozna je ten tvuj problem spise sitovou probljemou. Pokud je ta
linka opravdu moc pomala, tak se muze stat, ze data z te rychle natecou
na modem rychle, ten si stopne terminalovou linku a tak se se to opakuje
a ...  az se to zahodi.
Je otazkou, jake MTU mas nastavene na te tve OPRADU POMALE
lince. Jestli je to 1500, pak bych to snizil. Zvetsi se tim rezije (je
treba vice hlavicek), ale zlepsi se pruchodnost. Testni to a uvidis. Tohle
je naprosto normalni vec u CISCa, ktere je na to haklive. Tam to musi na
28 byt min (mysleno spojeni CISCO-CISCO, u CISCO-FreeBSD jsem se s tim
nesetkal).

							Jirka