Gated

Martin Machacek Martin.Machacek at eunet.cz
Mon Jan 19 20:07:31 CET 1998

> Pokud by ti to nestacilo, tak napis. Pouzival jsem to (a jeste
> pouzivam). Nicmene uvaz, zda je to nutne. Na drtive vetsine siti to je
> naprosty kanon na vrabce. S jednou linkou ven a malou siti je pouzivani OSPF
> (a pod.) v 90% dost blbost.

Plne souhlasim! Ve skutecnosti dokud sit neni bud vicenasobne pripojena nebo
"velka" (radove 10 a vice routeru)a nebo se nerozviji "moc" dynamicky (radove
vice nez jedna zmena v routovani za tyden), je mnohem bezpecnejsi,
spolehlivejsi a nakonec i jednodussi routovat staticky (ve smeru do Internetu
pres default routy).

--
	Martin

---