autmaticky start pevne linky

Martin Machacek Martin.Machacek at eunet.cz
Mon Jan 12 12:10:48 CET 1998

> Mohl bys to nejak upresnit. Co vlastne pada?
> Bud se rozpadne spojeni mezi modemy (ztrati nosnou apod.) nebo prestane
> fungovat pppd.

No, ono je to skoro totez. Defaultne pppd skonci, kdyz se spojeni rozpadne.
Melo by mu to, ale jit rozmluvit pomoci volby "persists" .
Doporucuji podivat se na man 8 pppd. Jo, jinak vyse uvedene plati pro FreeBSD
2.2.2 a vyse. Musim jeste dodat, ze to sam nemam vyzkousene.

--
Martin Machacek
[Internet CZ, Zirovnicka 6/3133, 106 00 Prague 10, Czech Republic]