Raw paket na jeden interface

Vladimir Mencl, MK, susSED vmen3237 at ss1000.ms.mff.cuni.cz
Thu Jan 8 16:48:47 CET 1998

On Thu, 8 Jan 1998, Jaroslav Klaus wrote:

> Zdar!
>
> potrebuju poslat raw paket primo pres jeden interface do site. Je to
> mozne? (pokud se to lisi tak staci na ethernet)

   Rozhodne to jde. Existuje package cap (columbia appletalk package),
ktera zcela ignoruje appletalk zaimplementovany ve FreeBSD, a realizuje
si ho sama - hlavnimu daemonu se zada jmeno interfacu, a on s nim
pracuje - pakety prijima pres bpf, a posila je primo. Ted jsem se snazil
ze zdrojaku vycist jak to presne dela. Vypada to na neco oskliveho,
snazi se tam otevrit /dev/${ifname}. Muzes si s tim zkusit pohrat,
zdrojaky se daji sehnat na ftp://ftp-ns.rutgers.edu/pub/cap/cap60.tar.Z
budou te zajimat zdrojaky od aarpd (AppleTalk ARP Daemon), najdes je v
support/ethertalk, to obzvlaste chutne jsem nasel v souboru senetp.c

    Snad ti to k necemu bude.

		  Vlada