prepisovani

Vladimir Mencl, MK, susSED vmen3237 at ss1000.ms.mff.cuni.cz
Fri Oct 3 19:18:28 CEST 1997

On Fri, 3 Oct 1997, Ondra Koutek wrote:

> Jo, tak jsem na to koukal, ale obsah prohlizeny editorem je stejny. A
> zajimave je, ze se mi to stane  velmi brzy. no mozna ze se to tam
> zavlece z nejakeho baliku. Instaloval jsem nektere 3.0 packages.

  Tak jsem se trochu zahloubal do prepisovaneho rc.conf - a zjistil jsem
nasledujici:
  1) maji stejny pocet radek, se syntakticky shodnym obsahem, lisi se
pouze v radkach, ktere nastavuji nejakou promennou a za timto prikazem
maji komentar - ten komentar je v nich x-krat zopakovan, kde x je pro
vsechny radky stejne (asi), a odpovida zrejme poctu jiz probehlych
prepsani.

  2) Toto prepisovani se deje i na alespon jednom dalsim pocitaci. U me
ne (mam 2.2.1 a ta nema rc.conf), ale na dzungle.ms.mff.cuni.cz ANO.
   Prepsani tam zrejme probehlo pouze jednou, takze komentare jsou pouze
zdvojene, ale .... Pro srovnani, na www.freebsd.cz (taktez 2.2.2) k
tomuto zdvojeni nedoslo. Ale oba tyto pocitace funguji bez jakychkoliv
problemu, uptime>=4 dny...

     	Alexi, netusis co nestandardniho jsi na dzungli pustil co mohlo
prechroustat a prepsat rc.conf?

			Vlada