ipfw - objem prenesenych dat

Dan Lukes DAN at seno.fio.cz
Fri Oct 3 16:36:50 CEST 1997

> Sledovani objemu prenesenych dat by melo snad jit pres
> ipfw, ale zatim nemuzu prijit na spravne parametry, takze
> z toho nedostanu nic rozumneho.

    Ipfw ma ke kazde ruli dve pocitadla. Paketu a bajtu.
    Zobrazi se ti kdyz pustis listing (ipfw l) s parametrem -a.
    Vidis tedy proteklo bajtu odpovidajicich danemu pravidlu.

    A abys nemel problemy s tim, ze potrebujes "pocitaci" ruli ale nechces
aby mela vliv na prochazeni paketu (ani allow ani deny), ma ipfw action
"count" - pouziva se se stejnou syntaxi jako allow, deny, ... a jeji
zvlastnost vzhledem k jinym "actions" je ta, ze nema vliv na prochazejici
paket, jen ho zapocita, a prichod seznamem ruli NENI ukoncen (pokracuje se
dalsi ruli - kdezto normalne je pruchod ukoncen na prvnim pravidlu, kteremu
paket odpovida).

> Nepouziva to nekdo ???

    Nevim o nikom.

                                                Dan

Dan Lukes (FIO holding, a.s.) tel: +420 2 24102204, fax: ...301
root,   webmaster,   postmaster   and   othermaster  of  FIONet
AKA: dan at obluda.kolej.mff.cuni.cz, dan at obluda.cz