htpasswd

Vladimir Mencl, MK, susSED vmen3237 at ss1000.ms.mff.cuni.cz
Tue Sep 30 15:53:27 CEST 1997

On Tue, 30 Sep 1997, Tomas Hodan wrote:

> doinstaluj si z distribucie FreeBSD des a bude to chodit

  To asi ani neni nutne. Staci sahnout do Makefilu a doplnit jako
parametr kompilatoru pri linkovani -lcrypt

  Je to kvuli tomu, ze FreeBSD, aby nemelo problemy se zakazem exportu
DESu, ma funkci crypt v samostatne knihovne (a pouziva se bud md5 nebo
DES knihovna), ale Makefily s tim vetsinou nepocitaji.

  Doinstalovani DESu zmeni i nektere dalsi veci, nova hesla se do
passwd-filu budou ukladat v DESovske forme a budou tam naraz md5 i DES
formy... ale zadne fatalni problemy z toho vlastne neplynou.

				Vlada