lastlog

Vladimir Mencl, MK, susSED vmen3237 at ss1000.ms.mff.cuni.cz
Thu Sep 25 17:27:36 CEST 1997

On Tue, 23 Sep 1997, Ondra Koutek wrote:

> Zniceho nic mi prikaz last zobrazuje helmuty (necitelne znaky) a cely
> vypis je na hovouby. Nevite nekdo co s tim?

  Ve FreeBSD >=2.2.0 se to stava, kdyz pouzivas rxvt, a nastavis ho suid
0. On by tak mel byt nastaveny - aby mohl zaznamenavat do lastu - ale
pouziva jiny format, takze ho zmrsi. Ale kdyz ho instalujes jako
package, tak suid neni. Takze, jestli jsi si ho sam nenastavil, ti
lastlog (utmp & wtmp)asi mrsi neco jineho - nemas nahodou nejaky
nestandardni ftp-daemon? Nebo neco, co zaznamenava do utmp/wtmp?

			Cau Vlada

> Jo a kdyz spadne Gateway, nejde mi spustit mc a ani pine. Je to normalni
> chovani?

    Neco se mi velice mlhave vybavuje, ze mi kdysi mc "nabihal" tak
kolem minuty - jestli cekal na timeout odezvy site, ale nevim proc a
nevim cim jsem to vyresil.