Velkost diskoveho sektoru pre FreeBSD

Dan Lukes DAN at seno.fio.cz
Wed Sep 17 09:24:48 CEST 1997

> zaujima ma ci mozno nainstalovat FreeBSD 2.2.2 na disk
> s velkostou sektoru 1024 bytov alebo je to mozne len na disk s 512 bytmi.

    To bohuzel nevim a ani prohlidkou americkych news jsem odpoved nenasel.
A nemaje zadny takovy disk (mimochodem, co je to za disk ?) nemohu to ani
vyzkouset. Nicmene, kdyz jsem se tak koukal to zdrojaku ovladacu disku,
myslim, ze by to jit mohlo. Zkusil jste to proste nainstalovat ? A jak to
dopadlo ?

                                                S pozdravem
                                                            Dan Lukes

Dan Lukes (FIO holding, a.s.) tel: +420 2 24102204, fax: ...301
root,   webmaster,   postmaster   and   othermaster  of  FIONet
AKA: dan at obluda.kolej.mff.cuni.cz, dan at obluda.cz