Jak ziskat vice konzoli ?

Jaroslav Klaus J.Klaus at sh.cvut.cz
Tue Sep 2 13:44:44 CEST 1997

Sorry za ten predchozi mail. Dost nesikovne jsem se prehmatl a program
odeslal mail nez jsem ho stacil chytit.

On 02-Sep-97 Jiri Calda wrote:
> Ahoj,
>
> 1. Konzoli je tolik, kolik si reknes. Jsou uvedeny v /etc/ttys a berou se

No mozna je to dobre take rict jadru. V LINTu je na to options MAXCONS. Ale
nevim kolik je default.

> ty on secure. Prepina se mezi nimi klavesou ALT a Fx.

To ovsem plati jen pro nastavenou konzoli 'sc', ne? Pro 'vt' toto
standardne neplati. Nebo se pletu? V 2.2-beta se 'vt' prepinala pres X-kovy
trojhmat ctrl+alt+Fx. Ona ale ta 'vt' konzole mela stejne dost chyb, takze se
nedala skoro ani pouzivat. Nevim, jak je to ted v 2.2.2...

                                 Jarda