Jak ziskat vice konzoli ?

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Tue Sep 2 11:36:31 CEST 1997

Ahoj,

On Tue, 2 Sep 1997 vecera at ns.uh.bohem-net.cz wrote:

>   Zdarte lidi,
> mam problemy rozchodit X-server...
> Kdyz ho nakonfiguruju a spustim pomoci
> startx tak mi vyhodi hlasku:
> Cannot open /dev/ttyv4 (No such file or directory)
>
> ttyv soubory mam pouze ttyv0-ttyv3
>
> Zkousel jsem manipulovat v souboru /etc/ttys
> Resp. pridat ttyv4 tak to nefunguje...

Hm. Takze si pomuzes nasledovne.

1. Konzoli je tolik, kolik si reknes. Jsou uvedeny v /etc/ttys a berou se ty
on secure. Prepina se mezi nimi klavesou ALT a Fx.
2. X servr pouziva tu nasledujeici, uvedenou jako off seccure.
3. Kazda konsole musi mit existujici device. Ten je v adresari /dev a musi se
udelat prikazem mknod.

					JIrka