Cestina ve FreeBSD

Jaroslav Klaus J.Klaus at sh.cvut.cz
Mon Sep 1 20:24:26 CEST 1997

On 01-Sep-97 Dan Lukes wrote:

>     Nikdy jsem to nedelal, takze neumim nastavit ceskou klavesnici, a pokud
> jsi mel na mysli (ac to v otazce nebylo) konfiguraci Xu, tak to take nevim.
> Jedine co umim je nastavit fonty pro konzole. To je v /etc/rc.conf:
> font8x16="iso-8859-2-8x16.fnt"
>                                                         Dan

No, odhadem bych rekl, ze ta cestina bude docela jednoducha. Asi pred 2
mesicema jsem to trochu studoval. Pokud si dobre pamatuji, tak fonty lze
pouzit z Linuxu (mozna po trivialni uprave - musel bych se vzpomenout)
- jeden sice je primo v systemu, ale jen ten jeden - ostatni je potreba
nabouchat rucne. Je to ale docela dobre zdokumentovany. Takze je potreba
najit nekoho, kdo o tu cestinu natolik stoji, ze si najde cas to psat.
Pokud budu mit naladu, mohl bych se i do toho pustit ja, ale to nejdriv tak za
tyden (ted pisu bakalarku).
                             Jarda

P.S.: Jo pokud se do toho opravdu nekdo pusti tak bych jen apeloval na
nejakou uroven. Bylo by fajn, aby se to drzelo zvyklosti ve FreeBSD (mam tim
na mysli takovou tu komplexnost, jestli vite o cem mluvim a zkouseli jste
treba rustinu...)