Firewall a jeho nastavenie.

Zgebura Stefan zgebura at cd4375.vuepp.sk
Mon Aug 18 08:25:34 CEST 1997

Zdravim Vas,
pouzivam FreeBSD 2.2.1 ako gateway. Chcel by som na nom nastavit firewall
ale nie je mi jasne ako nakonfigurovat rc.firewall a co potrebujem doplnit
do kernelu, predtym nez ho skompilujem.
Uvediem priklad. Gateway ma IP 10.10.10.1, Databazovy server ma IP 10.10.10.5
a WWW server ma IP 10.10.10.20 a chcem dosiahnut aby na IP  10.10.10.5 nemal
cez internet nikto pristup ale moholfungovat mail a na IP 10.10.10.20 t.j.
WWW server mohol pristupovat cez telnet, ftp a WWW. Co vesetko musim urobit
aby som to nastavil.
Dalej by ma zaujimalo, ci mozem vidiet niekde nejaky log subor, ktory oznamuje
pokus o preniknutie do systemu, alebo ine zaznami.
Dakujem.

Stefan Zgebura